1. |
Všechna kola Azor jsou vyrobena v Nizozemsku v městě Hoogeveen. |
2. |
Kola Azor mají tři vrstvy odolného laku. První vrstva obsahuje zinek, který zabraňuje proniknutí koroze pod lak. Průhledná prášková vrstva na matných barvách zabraňuje odření. |
3. |
Blatníky a rám jsou pod vrstvami laku galvanizovány (stejně tak dutiny), nebo jsou stejně jako řidítka i další komponenty jsou téměř vždy vyrobeny z nerezové oceli (kromě některých druhů lehkých kol, kde se používá hliník). Svary jsou ošetřené mědí, což snižuje korozi a zesiluje spoje. |
4. |
Díky pevným rámům vyrobeným z větších trubek je kolo stabilní a pevné. Jízda na něm je lehčí, protože energie není absorbována rámem, ale přenáší s minimálními ztrátami do zadního kola. To je umocněno důmyslnou geometrií rámů. |
5. |
Kola Azor mají silnější ráfky s protidefektovými dušemi a se silnějšími paprsky (č.13), aby byla pevnější. Paprsky z nerez oceli přesně zapadají do náboje kola (o 80 % menší lámavost paprsků) a jejich tloušťka je minimálně 2,35 mm (paprsky 13). Speciální způsob jejich zasazení do kola zvyšuje laterální pevnost a snižuje boční házivost kola. |
6. |
Kolo jsou opatřena ochranou proti přetočení řídítek, což zabraňuje jejich přetočení o 360 stupňů a tím i poškození brzdových lanek a světelných kabelů. |
7. |
Pokud jsou rámy vybaveny dvojitým středovým stojánkem, neulomí se, i když budete sedět na kole postaveném na stojanu. |
8. |
Lanka z nerez oceli jsou potažená teflonem. To zaručuje hladký chod. |
9. |
Téměř všechny svary jsou ošetřené mědí. To snižuje korozi a zesiluje spoje. |
10. |
Kola jsou sestavena ručně s důkladnou péčí. Všechny díly jsou důkladně testovány. Test zahrnuje zkoušku opotřebení, zkoušku laku, testují se brzdové páky, kola, na kovových a elektrických součástkách je testována koroze a u dalších materiálů pevnost. |
11. |
Díky použití těch nejlepších materiálů a dílů je kolo Azor velmi spolehlivé a zaručuje jízdní komfort a dlouhá léta potěšení z cyklistiky. |